مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 16:302020-06-24سياسي

وجود تبعیض برای روستاییان در سیستم ارجاع به پزشک بیمه سلامت


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: در سیستم ارجاع به پزشک بیمه سلامت، تبعیض وجود دارد، به طوری که شهرنشینان تحت پوشش بیمه سلامت امکان انتخاب پزشک را دارند، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: در سیستم ارجاع به پزشک بیمه سلامت، تبعیض وجود دارد، به طوری که شهرنشینان تحت پوشش بیمه سلامت امکان انتخاب پزشک را دارند، اما این امکان برای روستاییان میسر نیست که امیدواریم این شیوه تغییر یابد.

یوسف داوودی روز چهارشنبه،چهارم تیر، در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده استان، با اشاره به مشکلات تغذیه ای در استان، گفت: وضعیت تغذیه در جامعه به گونه ای است که به سمت افزایش مصرف کربوهیدرات ها و افزایش چاقی و مشکلات کبد چرب می رویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بیماری کبد چرب یک بیماری متابولیک خطرناک است که کل سیستم ایمنی بدن را دچار مشکل می کند.

وی با اشاره به افزایش بیماری های نوپدید و باز پدید، بر توجه به این مقوله تاکید کرد.

وی با اشاره به افزایش مصرف شکر و روغن به جای پروتیین ها، اظهار کرد: سرانه مصرف پروتیین در کشور فقط شش کیلوگرم است، در حالی که متوسط سرانه جهانی این شاخص 17 کیلوگرم و برای برخی کشورها حتی 30 کیلوگرم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود تبعیض برای روستاییان در سیستم ارجاع به پزشک بیمه سلامت

وجود تبعیض برای روستاییان در سیستم ارجاع به پزشک بیمه سلامت